Aurinkoista kesää kaikille!
Kesän aikana tapaamme ilmoittautuneiden kanssa seuraavissa mukavissa tapahtumissa:
Keskiviikkona 29.7.Tapani Kansa – musiikkinäytelmä
Lauantaina 1.8. Saaristoretki
Syyskauden toimintamme käynnistyy:
Keskiviikkona 26.8. klo 18.00 avoin vertaistukitilaisuus
Paikkana Åströmin kartano
Illan aikana:
• tutustumme yhdistykseen ja sen toimintaan
• käymme läpi viestintäkanavia ja ajankohtaisia asioita
• kuulemme Diabetesliitton tarjoamista mahdollisuuksista jäsenille
Illan päätteeksi pelataan bingoa!
Lämpimästi tervetuloa mukaan niin vanhat kuin uudetkin osallistujat. Toivotamme kaikille aurinkoista, rentouttavaa ja virkistävää kesää!
____________
Yhdessä olemme vahvempia
Tornion Diabetesyhdistys kuuluu Diabetesliittoon. Diabetesyhdistyksestä saat vertaistukea ja saman kokeneita ihmisiä ympärillesi. Yhdistykseen kuuluu diabetesta sairastavia, heidän läheisiään, myös diabetesta sairastavien lasten vanhempia ja isovanhempia. Toiminta-alueemme on Tornio ja Ylitornio. Jäseniä meillä on 260.
Liity jäseneksi
Tornion Diabetesyhdistys on Diabetesliiton jäsenyhdistys. Yhdistyksen toiminnassa vertaisuus on aina läsnä. Yhdistyksemme toiminnassa vertaistuki toteutuu muun muassa liikuntaryhmien, vertaistukiryhmien ja tapahtumien myötä. Jäsenmaksumme vuonna 2025 on 18 euroa.
Ilmoitathan tai päivität sähköpostiosoitteesi: torniondiabetesyhdistys(at)gmail.com.
Mikäli et ole saanut meiltä tänä vuonna viestiä, pyydämme ystävällisesti toimittamaan ajantasaisen osoitteesi samaan sähköpostiin.
Tiedotamme ajankohtaisista asioista ensisijaisesti sähköpostitse muun muassa korkeiden postimaksujen vuoksi..
Lapin alueen diabetesyhdistyksillä on yhteiset verkkosivut: https://lappi.diabetes.fi/